Превiзка вiйськ ПВО СВ

Перевезення вiйськ ПВО СВ здiйснюються залiзничним, морським (рiчковим)
транспортом або комбiнованим способом. В окремих випадках при
перевезеннях частин на велику вiдстань може здiйснюватися повiтряним
транспортом. Перевезення вiйськ залiзничним транспортом
здiйснюється вiйськовими ешелонами. Вiйськовим ешелоном
називається органiзована для перевезення в одному поïздi
вiйськова частина (пiдроздiл), команда або партiя бойовий i iнший
технiки. Кожному военскому ешелону планiруючими органами вiйськових
повiдомлень на весь перiод перевезення присваевается номер, що , як
правило, не змiнюється до прибуття його в пункт вивантаження, у
тому числi й при перевантаженнi з одного виду транспорту на iнший
Однак в одному поïздi може перевозиться спiльно й кiлька ешелонiв.
В останньому випадку кожний з них зберiгає свою органiзацiю й
привласнений йому номер
2. Органiзацiя перевезення залiзничним транспортом
Вiйськовим поïздом уважається поïзд, що має у
своєму складi 20 i бiльше вагонiв ( у двохосьовому вирахуваннi),
зайнятих вiйськовими пiдроздiлами, командами або вiйськовими вантажами.
Вiйськовий поïзд формується таким чином, щоб критi вагони з
людьми й дiючими кухнями перебували в середнiй частинi поïзда, а
платформи й пiввагони з бойовою й iншою технiкою — у головнiй i
хвостовiй частинах
Для скорочення часу на органiзацiю перевезення, частини (пiдроздiли)
повиннi мати постiйно готовi варiанти розрахункiв, якi повиннi
уточнюватися в мiру змiни обстановки
Вихiдними даними для розрахункiв є :
Бойовий i чисельний склад перевезених вiйськ, маса технiки й вантажiв;
норми розмiщення людей, технiки й вантажiв на рухливому складi;
припустима довжина й маса поïзда з вiйськовим ешелоном
Розрахунки складаються в наступнiй послiдовностi:
Уточнення даних про чисельнiсть особового складу, кiлькостi бойових i
iнших машин, озброєннi й обсязi майна й вантажiв;
На основi дiючих норм визначається потреба вагонiв (морськоï,
критi, платформи)
Довжина поïзда расчитивается в умовних вагонах. За умовний вагон
прийнятий чотиривiсний пiввагон довжиною 14 метрiв
Для перекладу рухливого складу в умовнi вагони використовують наступнi
коефiцiєнти:
чотиривiсна платформа або критий вагон —i- 1.05
чотиривiсний пасажирський вагон —i- 1.75
пiввагон шестиосний —i- 1.18
При розрахунку ешелону необхiдно враховувати збереження постiйноï
бойовоï готовностi й органiзацiйноï цiлiсностi
перевезених пiдроздiлiв, ïхня можливiсть самотужки здiйснювати
навантаження й вивантаження, робити марш, а при необхiдностi вести
бойовi дiï пiсля вивантаження. Виходячи iз цих вимог у складi
ешелону призначаються пiдроздiли в них штатноï органiзацiï
Кiлькiсть ешелонiв для перевезення зенiтного ракетного полку залежить
вiд його укомплектованостi й установлених довжин i маси поïзда на
даному маршрутi, наприклад, зенiтний ракетний полк, збройний ЗРК 9ДО33
(ЗРС 9ДО331) при довжинi вiйськового ешелону в :
60 умовних вагонiв — перевозиться 5-ю ешелонами
75 умовних вагонiв — 4-мя ешелонами
90 умовних вагонiв — 3-мя ешелонами
До навантаження пiдроздiл перебуває в районi очiкування а пiсля
вивантаження виходить у район збору Райони очiкування й збору, виходячи
з умов мiсцевостi призначаються в 3-5 кiлометрах вiд мiсця навантаження
й вивантаження
У районi очiкування (збору) пiдроздiлу ПВО може розгортатися на
стартових позицiях. Час прибування в районi очiкування
використовується для пiдготовцi до навантаження й наступних дiй
(прервод БМ у транспортне положення, пiдготовка крiпильного матерiалу,
шанцевого iнструмента, вивчення мер безопастности й функцiональних
обов'язкiв номерiв розрахункiв при навантаженнi й т.д.).
Район очiкування може не призначатися, якщо район, у якому
перебуває пiдроздiл, расплолжен ближче 10 кiлометрiв вiд мiсця
навантаження
Одержавши наказ на перевезення залiзничним транспортом, командир
пiдроздiлу : вiддає розпорядження про пiдготовку особового складу
й технiки до перевезення; уточнює розрахунок на перевезення
особового складу, озброєння й технiки, ракет i боєприпасiв;
становить план навантаження; установлює черговiсть навантаження,
час ïï початку й закiнчення; визначає порядок висування
пiдроздiлiв до мiсця навантаження; проводить рекогносцировку району
очiкування, маршрутiв висування й ставить завдання висування
З одержанням наказу на перевезення командир пiдроздiлу уточнює
порядок висування й навантаження
У наказi на перевезення командир пiдроздiлу вказує :
3. Короткi вiдомостi про супротивника,
4. Завдання полку,
5. Завдання батареï, номер вiйськового ешелону, станцiï
навантаження, район очiкування, маршрути висування до нього, час
початку й закiнчення навантаження
6. Задум на перевезення: розподiл пiдроздiлiв, особового складу,
озброєння й технiки, ракет, боєприпасiв, матерiальних
засобiв; черговiсть i порядок навантаження;порядок чергування;
вiдкриття й ведення вогню; кiлькiсть спостерiгачiв i мiсця для
ведення спостереження, склад добового вбрання й погрузочно-
вигрузочной команд
Начальник розрахунку (командир батареï) зобов'язаний:
Подготовитьтехнику, озброєння й майно до навантаження;
Проiнструктувати особовий склад по мiрах безопастности;
Перевiрити знання особовим складом правил навантаження, розмiщення й
закрiплення технiки, ïï вивантаження, правил поведiнки
особового складу пiд час перевезення
Для спостереження за повiтряним супротивником i прилягаючою мiсцевiстю у
вiйськовому ешелонi виставляється спостережливий пост, до складу
якого входить i спостерiгач за радiацiйною, хiмiчною й бiологiчною
обстановкою
У шляху проходження данi про повiтряну й РХБ обстановцi начальник
вiйськового ешелону одержує вiд вiйськових комендантiв залiзничних
дiлянок. Для прикриття вiйськових ешелонiв на платформах розгортаються
стрiлки-зенiтники в готовностi для ведення вогню
Оповiщення про повiтряного супротивника, РХБ зараженнi
здiйснюється сигналами, установленими начальником ешелону
По сигналi оповiщення про повiтряного супротивника поïзд звичайно
продовжує рух, стрiлки-зенiтники переводяться в готовнiсть 1.
Для керування пiдроздiлами в ешелонi органiзується проводовий
зв'язок. Зв'язок установлюється з начальником ешелону, ПВН,
черговими зенiтними засобами, начальником варти й локомотивом
У шляху проходження пiдроздiл повинне бути завжди готове до вивантаження
в непiдготовленому мiсцi й проходженню маршем до мiсця призначення.Iз
прибуттям на станцiю пiдроздiлу швидко вивантажуються й виходять у район
збору або на зазначену позицiю
7.Мiри безпеки при перевезеннях
Загальнi положення:
Особовий склад, що випливає в складi ешелону, повинен знати його
номер, вiйськове звання прiзвище начальника ешелону. Особовий склад
зобов'язаний дотримувати вищоï вiйськовоï дисциплiни, вимоги
вiйськових уставiв, розпорядження командирiв i начальникiв, знати й
виконувати правила поведiнки й мiри безпеки при перевезеннi
Вiйськовослужбовець, що вiдстав вiд ешелону, зобов'язаний негайно
прибути до вiйськових комендантiв, а там, де його нi, до начальника
станцiï, доповiсти причину вiдставання, назвати номер ешелону й
дiяти надалi по ньнього вказiвцi
Особовому складу ешелону заборонено:
втручатися в роботу посадових осiб органiв вiйськових повiдомлень i
транспотра;
затримувати поïзд;
робити посадку й висадження до подачi встановленого сигналу, вискакувати
на ходу з поïзда, зупиняти поïзд стоп-краном;
вiдкривати дверi, верхнi люки вагонiв у русi;
указувати в листах, телеграмах номер вiйськових частин, шлях
проходження;
залишати на мiсцях навантаження (вивантаження) листа, газети й т.д.
перебувати на дахах вагонiв i в тамбурах вагонiв, на платформах,
гальмових площадках, у кабiнах БМ i т.д.;
витикатися iз дверей i люкiв вагонiв, опиратися на заставнi дошки у
дверних прорiзах;
викидати пiд час руху й стоянки що-небудь iз вагонiв
Мiри безпеки при навантаженнi на залiзничний рухомий склад:
При заïздi машини на рухомий склад забороняється перебувати кому-небудь, крiм водiя, ВБМ.
Особовому складу вiйськового ешелону забороняється:
укладати перехiднi мостки перед технiкою, що рухається;
установлювати на платформу чергову машину, поки попередня машина не буде
встановлена й закрiплена;
закеплять технiку на платформах пiд час руху (маневру);
зливати воду iз систем охолодження на пiдлогу платформи;
пiдлазити пiд вагони й перелазити через автозчеплення вагонiв
На електрофицированних дiлянках залiзниць забороняється перебувати
на дахах кабiн i вагонiв, висувати антеннi пристроï;доторкатися до
металевих опор, обiрваним проводам контактноï мережi й наближатися
до них ближче 2-х метрiв 4. Переклад БМ у транспортне положення
Перед навантаженням виробляється пiдготовка машин.
Перевiряється тиск у камерах шин, виробляються iншi заходи
вiдповiдно до iнструкцiï по експлуатацiï. Машини, якi не
вписуються в габарити 0, 1-Т (пiд час перевезення по залiзницях
Росiï) або 0, 2-Т (пiд час перевезення по залiзницях захiдно-
європейських держав) повиннi бути в транспортне положення
Ця робота виробляється по заïзду машин на рухливий склад або
пiсля заïзду, залежно вiд характеру вироблених робiт
За приведення бойовоï машини в стан готовностi до навантаження
вiдповiдає начальник розрахунки. При виконаннi пiдготовчих робiт
розкритi блоки, хвилеводи й iншi елементи апаратури охороняти вiд
влучення атмосферних опадiв
Перед навантаженням БМ9А33 необхiдно:
розрядити БМ;
зняти штирi антенних радiостанцiй;
перевести АПУ в похiдне положення ( Ен=0; Qн=30.00);
зафiксувати амортизатори стабiльних гетеродинiв у похiдне положення. Для
чого: вiдкрити кришки блокiв ОП 63-3М i ОС 61-3М1 i зафiксувати СГ гайками-
баранчиками. Потiм кришки блокiв закритися
Заглушити хвилеводи, що з'єднують блоки ОК 53-2М i ОК 53—3М,
для чого: вiдвернути гайки хвилеводiв; вийняти штифти, що фiксують
взаємне положення фланцiв i хвилеводiв;звiльнити вiд крiплення й
розгорнути амортизатори блокiв ОК 53-2М i ОК 53-3М по ;Е в положення
залiзн.; нажати кнопку “Расстопор” i по ;установити блоки ОК
53-2М i ОК53-3М у положення ; нажати кнопку “Расстопор” по Е
и розгорнути блок ОК 53-2М i ОК 53-3М у положення ;Е=- 25-00; не
вiдпускаючи кнопки “Расстопор” повернути рукоятки ручних
стопорiв у положення “Стоп”; заглушити фланцi хвилеводiв
(рiзьбовi заглушки взяти з ящика 2 ЗИП-12); закрiпити хвилеводи до
корпуса електродвигуна ДАГ-100 за допомогою застiбок (з ящика 2 ЗИП-1А)
перевiрити надiйнiсть стопорiння АПУ ручними стопорами й опломбувати
ïх у положеннi “Стопор”
зачохлити БМ
Перед навантаженням БМ9А331 необхiдно:
перевести АПУ в положення по^-похiдному
зняти штирi антени радiостанцiï
перевести телевiзiйну оптичну голiвку (ТОГ) у транспортне положення, для
чого: вiдгвинтити 4 болти крiплення ТОГ; повернути ТОГ на 90 градусiв i
закрiпити болтами
перевести автономний канал захоплення в транспортне положення, для чого:
роз'єднати 2 хвилеводи; розкрiпити АКЗ i повернути на 180
градусiв, пiсля чого поставити болти на мiсце; хвилеводи заглушити;
Зачохлити БМ
Пiсля установки БМ на платформу важiль системи регулювання положення
корпуса (СРПК) установити в положення “Мiн”. При цьому
клiренс зменшиться на 9 див щодо номiнального значення

Подякувати Помилка?

Дочати пiзнiше / подiлитися